Livsuppdatering

Hej bloggen. Just wanna tell ya'll I'm alive. And hallelujah, jag tänker börja blogga igen, trots bristen på inspiration, men sommaren är här och jag är ute med kameran varje dag och har ingenstans att ladda upp alla bilder. So I thought; why not? I'll make my fans happy as well, it's a win-win situation.

Hörrni, jag håller på att laga mat. Kokar potatis. Vet inte hur det kommer sluta. ???!!!!! Vattnet kokar nu och jag har ingen aning om vad jag bör göra härnäst. HÅLLER ÄVEN PÅ ATT PACKA. ÄNNU VÄRRE??!!!??? Insåg just än en gång att ryan-don't-deserve-a-big-r-air suger. Tänker fan inte paya 600 extra kronor för att få ta med en väska. Får köra på mitt klassiska handbagage + snylta på vänners bagspace + ha på mig alla kläder jag har med mig. Blir skitbra. JAG DRAR TILL SKOTTLAND IMORGON! Tänker blogga därifrån, ska bli en riktig bloggerska med imacs och olika outfits varje dag, och spännande liv och snygga pojkvänner osv. (Har nästan kirrat allt) 

Så vad händer i mitt spännande liv förutom att jag är påväg att bränna upp köket och packa ned solfjädrar och klackskor till regniga landsbygden långt utanför Edinburgh? Eh ja just nu har jag en fett stel chattkonversation med någon snubbe på comviq. Ah, bestämmer telefondejt och grejer. Att jag vill avsluta mitt abonnemang är obviously bara en ursäkt för honom att få mitt nummer. Synd att jag redan hittat mitt drömhaff. 


This foxy lady: 
 

Oh, isn't she a beauty? 


 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHA ditt ansikte. åh <3

2013-07-20 @ 22:17:03
URL: http://kattenastrids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0