Updates

  • Jag har tagit en paus från omvärlden (= facebook), jätteskönt.
  • Har varit på skiva och tänkt för mycket, som vanligt, 
  • varit lite för ohälsosam, 
  • lyssnat på för mycket Yeah Yeah Yeahs (man blir ganska galen då) 
  • Idag var jag på utflykt med min älskade klass, gick på äventyr på en ö och sjöng låtar på Berts båt. Fem dagar kvar, fem dagar... Två år har inte räckt, har ångest. Imorgon ska jag, Sofie, Hanna och Alice ha vårt sista fredags-fika. Hur sorgligt? 
  • Carla, my other half, har flyttat in hos mig, och det är nog min räddning. 
  • Alla säger att jag inte ska skita i allt, jag blir så känslokall då säger dem. 
  • Men det skiter jag i. 
  • Snart är det sommar, jag har för många planer, och alla är lika bra.
  • Jag vill att det ska hända nu för jag är trött på att livet ligger framför mig och inte HÄR. Jag kan inte vänta,
  • jag vill att det ska hända nu, jag vill att du ska hända nu. 
  • Det finns för många människor jag bryr mig om i mitt liv just nu.
  • Kanske borde jag bry mig lite om mig själv också. 
  • Godnatt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0