FÖR ATT VI ÄR BÄST

Alltså vi kan inte baka bröd för ett öre men baka alla möjliga sorts bullar KAN VI MINSANN 

- pestobullar med hemmagjord pesto och bacon (jag och mina ekologiska baconfits...) 
- pizzabullar med tomatsås, ost och persilja 
- efterrättsbullar med jordnötskaramellkräm jag hittade på Tantens Gröna, och mosad banan (förvånandsvärt gott) 

 
 och eftersom vi är bäst fixade vi även egen müsli imorse (vi brände inte alls allt första gången vi försökte) 

 
så himla gott. Och så fick jag något att lägga i den supersöta burken jag hittade på en liten second hand butik igår ♥ 

Nu sitter vi och försöker fixa några covers, men med våra orutinerade röster går det ju sådär HAHA
.. vaddå orutinerade. Vi är bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0