My babe's crib

Duane hade fixat två ljuslyktor när jag kom till Ume. Blev helt överlycklig, har tänkt på att fixa något sånt i evigheter nu. Så himla mysigt och fint. Elefanterna köpte jag i en second-hand butik där uppe. Jättesöta ♥ Något som gjorde mig ännu gladare var att jag också fick Avril Lavignes nya album som Duane beställt hem... Visste inte ens att hon hade släppt nytt, men är ju ett gammalt Avril fan och den betydelse hon har för mig - alltså hon förändrade mitt liv for real. Blev väldigt förvånad och GLAD över den presenten. Min bästa ♥
 
 
Köpte en kopp till mig själv som jag hade spanat in på Åhléns i evigheter. Åhléns har så himla fina saker nu för tiden!


Ja. Ville bara skryta om detta. Hejdå. 


Kommentarer
Postat av: Sir

Ser framemot nästa second-hand äventyr.
Älskar dig, milady.
*humbly bowing swaggily*

Ps. Swagfanten hälsar. Ds.

2013-11-26 @ 19:36:21
URL: http://leduane.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0