The longer the waiting

Har än en gång tagit avsked av min underbara efter en helt otroligt mysig vecka uppe i Norrland. Älskar varenda sekund jag får spendera med Nashy, och varje gång jag åker hem förstår jag inte hur jag ska klara mig tills nästa gång vi ses. Men det gör jag alltid, because swag. 
 
Sista timmarna spenderade vi åt att misshandla grisar i det episka spelet Bad Piggies. HELT UNDERBART, DÖR. Vi tog även töntiga bilder så att jag skulle ha något att lägga upp på min blogg. 
 

Nu sitter jag i ett hus i Gävle och myser med katter. Övernattar hos mammas kompis för imorgon ska jag resa vidare till Sandviken och gå på Check! - någon konsertarrangörsutbildningsgrejs som pappa ville att jag skulle gå på. Tror han fått för sig att jag ska ta över Musik Direkt, men i själva verket vill jag bara sitta längst fram på föreläsningen han ska hålla i på utbildningen, och kolla honom stint i ögonen tills han gör bort sig. 

Men nu - Pride & Prejudice och godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0