Äntligen

Känns som att jag jobbat varenda sekund av förra veckan. Tur att jag kan variera mig. Är det inte Vintagemässa är det skriva artiklar eller jobba på affären. Men nu är jag slutkörd, alltså HAHA HELGEN <3 Har jobbat 10 till 19 i två dagar och det har varit slitigt men märktes knappt av förrän i slutet för det var så KUL! Besökarna på Choklad & Kaffefestivalen var så glada och trevliga, och det var även utställarna. Man blev smittad från första början liksom, trots att jag fick frysa ihjäl i tre timmar när jag stod i entrén. 

Ärligt talat var hela förra veckan en inspirationsvecka pga alla människor jag fick träffa och det jag skrev för uppsalanyheter.se. Jättekul också att min artikel blev så uppmärksammad, det trodde jag aldrig! Känns så himla bra, att skriva om Fairtrade och liknande är ju något jag velat göra ett bra tag nu. 

Men trots att jag till viss del älskat mitt fullspäckade schema tror jag nog att jag måste lägga något åt sidan ett tag för att 1. ha tid för att komplettera de kvarliggande gymnasiekurserna.... och 2. ha tid att ANDAS. 

Anlände till Umeå idag föresten. Tåget gick 7 på morgonen hehehehhee. Nu är jag och Nashy äntligen återförenade. Vet att ni saknat våra äventyr. (för alla har obviously orkat kolla igenom våra SKITROLIGA videos) 

ska ta tag i den där andningen lite nu, brb 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0