Min och Blonders årliga Stockholms-dag

Jag och Blonder/Astrid/Asetrid/whatever, Blonder låter finast, brukar varje år ta en dag tillsammans i Stockholm. Frukost, shopping, hela köret liksom. Denna gång gick vi omkring på Söder i mina favoritområden där massa gömda fina butiker ligger. Vi åt frukost på ett café med ekologisk och fransk inriktning, hittade det med Duane när vi var på stan förut. ALLTSÅ ÅHH FRUKOSTEN, dör på den. Tänker på den och blir lycklig. 70 spänn och man får: Två valfria mackor från deras meny, gröt med lingonsylt/yoghurt med flingor, juice och te/kaffe. Det var SÅ gott och man blev sjukt mätt. Gha <3 


En mycket fin dag med fint väder och en fin vän! Är så nöjd med mina inköp också. Istället för att spendera en massa pengar på saker jag aldrig kommer att använda, som jag brukar, spenderade jag lite pengar på saker jag redan använt flera gånger (y) I'm getting there alltså. Ligger fortfarande inte minus på kontot. Tror jag. Har inte vågat kolla. 

Satan vad vi PROMENERADE. Vi åkte inte tunnelbana en enda gång, förutom från östermalmstorg till st eriksplan för att vårt besök på Urban Outfitters hade dragit över tiden liten. Astrid åkte hem och jag mötte upp Hanna för att dra vidare till Elsa... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0