Mitt nya liv

Under tre timmar har jag fått lyssna och delta i diskussioner om Fairtrade, fair trade, politik & fairtrade, Blurred Lines, sexism, överanalyser, feminism, yttrandefrihet, skillnader mellan länder, förändringar, trygghet, Miley Cyrus, Carl Bildt, ännu mer politik, Bosnienkriget... 

Det är mycket för mitt huvud att ta in. Väldigt givande dag i alla fall. Sitter nu med en artikel och försöker hålla mig vaken. Hard knock life eller något. Imorgon kommer byggarbetare IGEN... halv åtta på morgonen. Vill att denna vecka ska ta slut, så att helgen kommer, för då kommer även Eira ♥ Och efter helgen, som endast kommer att bestå av jobb på Uppsalas choklad & kaffefestival (och lite kvällsmys med Eira och Elsa), åker jag äntligen till Umeå igen för att ta det lugnt. Skoja. Vadå ta det lugnt? Finns inte i mitt liv längre. Speciellt inte nu när MILEYS NYA ALBUM HAR SLÄPPTS OMG JAG DÖR PÅ KVINNAN 

 
 
"Spontanresa som har jag bestämt, nu när meteorologerna förutser en Miley Cyrus våg...", säger Duane, men erkänner sedan att han tankat albumet och till och med gillar vissa låtar... Ja alltså fuck myskvällar nästa vecka, vi kör Miley all in. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0