!!!!!!!

Jag är så exhalterad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag sitter på ett SJ-tåg.
= ett tåg med bekväma säten. Och toalett. 
Jag är så van vid att varje helg åka fram och tillbaka till Stockholm med SL:s äckliga, kalla, tråkiga, fula pendeltåg fullt av kontrollanter som vill döda mig. Att nu få sitta på ett SJ-tåg och vara uppkopplad på internet (tack pappa) och åka uppåt i landet är... underbart. Den enda kontrollanten som kommit kollade inte ens min biljett.. 
Är så lycklig, kommer aldrig vilja gå av!!!!

Kommentarer
Postat av: ditt fan och forna turist sofie

och destinationen är typ sveriges bästa stad!

2013-09-16 @ 20:13:08
Postat av: joni

alltså... don't talk about my train like that!!! neheehheehhehehe

Svar: tänkte just på dig, vad läskigt! men vännis du vet att jag EGENTLIGEN gillar dina tåg..
None None

2013-09-22 @ 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0