My crazy beautiful life - in Ume (day one)

 
Pandapuffar till frukost - alltså BÄSTA NÅGONSIN. (väldigt goda att ha i te också) (fast inte när teet blir kallt) Notera även de episka ankorna. En är en te-sil, den andra blinkar. Jag är bäst på presenter. 
Skriva musik istället för att plugga - funkar också. 
Äventyr i skogen - om någon vill ha uppätna pepperonis/äckligt vatten vet ni vart ni ska gå. 
Myskväll/firande att Sylviestar anlänt till Umeå - heeeelt ok. 
 
Något mindre ok är att mitt ena öga har flippat ur och är JÄTTERÖTT. Fattar inget. Nåväl. ÄR ÄNDÅ GLAD, Umeå är UNDERBART. Gått runt lite i stan idag och nu sitter jag och lyssnar på Crystal Fighters och väntar på att Nashy ska komma hem från das plugg. (Mitt första äventyr avklarat - hittade från bussen till lägenheten... gick inte en enda meter vilse.) 
 
nu ska jag göra en budget till mässan. 
eh. 
på något sätt. 
puss ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0