Sylviestar's summer part 1 - Midsommar

Midsommarafton innebar en jävla massa resande (förvånade?)
Från Uppsala till Stockholm till Knivsta till Uppsala igen. 
Hade en mycket trevlig dag hos min morfar, och åkte sedan till Anna för att äta middag med mina älskade ex-klasskompisar. Det var tänkt att jag skulle tillbaka till Stockholm och gå ut på kvällen, men eftersom min mobil dog, jag var pank, alla bailade och allt blev kaos, bestämde jag mig för att bjuda med my other half Nashy + en stor mängd energidryck och åka hem till mig istället. 
 
Min midsommarnatt såg ut såhär: 
 (Warning - ni utan humor kan ju dra direkt.) 

Kommentarer
Postat av: elzi

önskar jag hade lika mycket tid som du D:

när kommer våra viedobloggar??? eller dina och elins bloggar?????? fast mest våra????? (just askin' ya know. no pressure. men seriöst.... London. HEHE OK BYE)

Svar: haha men jag har ju inte ens allt material. Måste träffa dig och henne först! Du har ju mer än hälften av våra Londonvideos, bitch.
None None

2013-09-03 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0