Frukost

 
Vet att jag SUGER på att blogga. Fruktansvärt imponerad av alla bloggerskor/bloggare som klarar av att uppehålla både en blogg och ett liv! 

Nu är Uppsala Vintagefestival och Musik Direkt över - rapporter kommer snart. All vintage-rekvisita står i mitt rum och min "nystädade" garderob är mer kaos än ever och skriker efter att få bli städad och fylld med alla nya kjolar jag införskaffat. 
 
Kruxet är att jag är förbannat trött och vill helst spela World of Warcraft hela dagarna. Inte städa. 
Kruxet med det är att jag slutade spela WoW för flera år sedan för att bli mer kreativ i vardagen. Så nu sover jag istället. Somnar på riktigt så fort jag sluter ögonen. Sluter ögonen.. HAHA. Somnade på bussen ned till stan till och med. 
 
Och nu ska jag ut och jobba. And the beat goes on.. and the beat goes on... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0