Hola mi llamo Mimi

Är hemma från London, min tredje stad, typ.

Hatkärleken till London växer för varje gång jag är där. Klarar inte av Oxford Street alltså, men resten är rätt underbart. Speciellt när man virrar omkring någonstans mitt i natten med sin babe. Har haft en mycket händelserik helg med Nashy. Bodde på lyxhotellens lyxhotell, drack dyr champagne och fick frukost på sängen. Livet <3  Bilder kommer sedan, nu tänker jag sova. Sov typ tolv timmar i natt och nu är jag sjuk. Logiken?

Nåja, tills vidare får ni njuta av en annan händelserik resa till samma stad. Här är de första två videobloggarna från i somras, när jag var i London med Elsa: (det är inte lika illa som det verkar. Vi gjorde massor av kulturella saker också. De videobloggarna är bara inte lika roliga att klippa ihop... Men de kommer! ♥)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0