Nu har jag fyllt tjugo

Såhär ser man ut när man fyller tjugo: 

 
Spenderade dagen på jobbet. Sedan bjöd Astrid mig på finmiddag på Taco Bar. Vi tittade på fotbollsVM och pratade om meningen med livet (alltså sex) och jag fick till och med en alkoholfri Frozen margerita av henne! Bästa vännen! 
 
På kvällen var jag fett V.I.P på Katalin (fick ett backstage-arbets-pass av pappa fast jag slapp arbeta <333) på Americanafestivalen och umgicks med alla coola kändisar. Fast jag vågade inte prata med någon och skyllde på att de var dryga och full of themselves. Egentligen var de tydligen jättesnälla. VISADE ISRAEL NASH'S MANAGER VÄGEN TILL NÄRMSTA STÄLLE ATT KÖPA CIGG PÅ! DET NI! (hoppas någon vet vem Israel Nash är. Det visste inte jag.) Berättade även om hela mitt musik-liv för Israel Nash's gitarrist. Som om han brydde sig det minsta liksom. ...

Blev födelsedagsbortskämd av mina ex-kollegor & vänner Mia och Jessica (+Duane som jobbade heeela dagen och natten) och njöt av sällskapet. Tack hörrni!
     Hann lyssna på lite av musiken också, och träffa Elias. Jag som trodde att min 20-årsdag skulle bli tråkig. Den blev faktiskt riktigt bra! Speciellt med tårta till frukost, fika och nattmat. 



Nä men hörrni, nu avlider mina ögon pga pollen. Måste gå. Älskar sommaren <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0