Helloo!

I'm back peeps!

Glömde min datorladdare i Amsterdam och datorn dog när jag somnade medan jag tittade på en film heh. Fick laddarn på posten igår. <3 

Nu har sommaren kommit, vilket vi alla kan se utanför fönstret! Försöker, som alla andra, trotsa kylan genom att inte använda halsduk. Kanske därför jag är ständigt sjuk. Eller pga mitt eviga flängande hit och dit. Nu är jag hemma en månad och det firar jag med att ligga i soffan och kolla på filmer hela dagarna! Har världens bästa ursäkt till att inte gå ut: JAG BRÄNNER SÖNDER ANSIKTET FÖR MINSTA LILLA SOL <3 Trots faktor 50. Ååhhh så taggad på sommarn!!!! obs ironi 
 
Hursom har jag fett mycket att berätta om. Typ min nya coola hårfrisyr. Borde för övrigt sluta använda uttrycket "fett". Dels för att det är fett fult och dels för att jag fyller tjugo om en och en halv vecka. Vilken tjugoåring säger FETT liksom. But then again,vilken tjugoåring använder swag i var och varannan mening? Åh dessa vanor är så svåra att komma ifrån. 
 
Men men, återkommer för måste springa och kissa. Vi hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0