Nu går det bra igen

och all ångest som jag haft i två månader försvann dagen innan Musik Direkt och när jag satt på scenen kände jag för första gången i mitt liv att det är så roligt att spela musik inför publik. Speciellt när man har ett otroligt fint band - både riktigt duktiga musiker och underbara människor. 

Alltså chocken när juryn ropade upp vårt namn. GHA! SYLVIESTAR GICK VIDARE TILL LÄNSFINAL. Tack till alla som kom och tittade! Jag hoppas att ni förstår hur mycket det betydde. ♥

Morgonen efter följde jag Duane till tåget som skulle gå klockan sju och gissa om han blev förvånad när jag klev på samma tåg. Jag kände att jag behövde en spontantrip till Umeå för att kunna slappna av efter all stress. Väldigt skönt faktiskt. Lagar mest mat och spelar piano medan Duane är i skolan. Åker dock hem imorgon pga jobb med vintagefestivalen. DEN ÄR JU DENNA MÅNAD! GHA! 
 
livet är väldigt mycket GHA just nu - fast på ett bra sätt. 

puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0