Att träna eller att inte träna...?

Duane drog upp mig ur sängen kl 6 imorse för att ta med mig ut på en joggingtur. Jag var inte glad, men har man lovat att börja träna så har man. Jag är så fruktansvärt dålig på att motivera mig själv när det gäller träning, känns inte som att det är någon mening med skiten. Mådde hur bra som helst när jag var igång med joggingturer varje morgon för ett par somrar sedan men det tycks hjärnan och kroppen ha glömt nu... 

Varför jag börjat träna igen nu är främst för att jag så himla gärna vill klättra i berg i England i sommar. Kommer inte palla det med den usla kondition jag har atm. Alltså det kommer inte gå för ett öre, kommer trilla tusen gånger om. 
 
Dessutom köpte jag träningskläder i neon inför Elsas neon-skiva och dessa måste komma till användning på riktigt nu. Inte bara på träningspass på klubbar! 


Jag klarade tre-fyra km idag. Sedan la jag mig i sängen igen. 
 

Är fullt medveten om att min lugg är för lång. Har anställt Duane som frisör, han ska fixa lugg och topparna någon dag. Ska bli mycket intressant. 

Nu ska jag ned till skejtparken trots att mina ben is killing me och jag har haft världens mest omotiverade dag HAHAHA försökt baka bröd två gånger men båda gångerna har gått åt helvete!! blä hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0