Facebook gjorde mig glad idag

För precis allt som dök upp i mitt (rätt så ofta nämnda här på bloggen heh borde sluta hänga på fejjan kanske) news feed imorse var pepp, pepp och pepp. Ida Östensson som ständigt skriver om hur vi kan, bör och ska förändra - för trots besvikelsen på hur världen kanske egentligen ser ut, tar hon alltid steg framåt med en positiv attityd som peppar typ allaallaalla. Alltså åh! Kärlek! 
Och så alla delningar från Uppsalas "INGA RASISTER PÅ VÅRA GATOR!" när Jimmie Åkesson ville fram. 
Och "Umeå mot rasism" som anordnar möten varje tisdag för att motbevisa alla idioter som tror att Sverige inte är för alla. 
Och mina underbara vänner som delar intressanta artiklar för att sänka sexismen. 
Och Upworthy som lägger upp nya videos varje dag - alltid lika grymma. 

Sitter och SVETTAS av pepp, det finns så FRUKTANSVÄRT fina människor överallt som gör så bra saker! ♥
Ville bara säga det. 

Idag ska jag bege mig till stan och gå på festival. I'm just loving this. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0