det regnar

AHHH SURPRISE!! I'm A L I V E 
I am, a live. I'm alive! Ah! 
 
Har i alla dessa veckor (eller två gånger på flera månader) försökt logga in med en gammal mailadress! Mitt smartare jag måste ha kopplat om kontot till min nyare mailadress. Fast nu har jag en ännu nyare. jaggillarintedej kändes inte lika coolt som när jag var tretton, querida_belive var för jobbigt att stava varje gång, syltendiggarbamse kan en ju glömma och gymnasiemailen lär ju tas bort så fort Rosendalsskolan fattar att jag inte går där längre. 

Oh haven't you missed me? 
 
Haha var inte ens så länge sen. Men jag känner mig hel igen! Ja! Trots att mitt liv inte längre går att blogga om eftersom jag ja. lyckats skaffa ett liv. Eller heltidsjobb. Kalla det vad ni vill. Jag har ett café! Det är jättemysigt och romantiskt och idylliskt och inte alls skittråkigt att behöva beställa in diskborstar och toalettpapper. 
 
Varför jag så desperat lyckades logga in på min blogg just idag: Det regnar. Vi sålde för 258 kr idag. Jag missade bussen. På min to do list har idag endast stått "Deklarera
 
deklarera
 
DEKLAREERAA
 
DEKLARERA!!
 
tvätta kläder. 
 
sortera kvitton. 
 
städa rummet. "

NAJ! Istället tänker jag spela LoL och titta på fotboll. <--- Life still tragic enough. Haha skoja GO ARSENAL!!!
 
har i alla fall deklarerat. 
 
Här får ni en bild som var dedikerad till Elin. Är* (Fast nu är hon go och lagar paj till oss)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0